2017. február 18., szombat

Én így csinálom

 Hungarocell-lencse az alap; a szélére kétoldalas ragasztót illesztek.
 Erre rásimítom a méretre vágott hímzést; a hátoldalán is elvégzem ezt a műveletet,oda színben harmonizáló textilt szoktam tenni.
 Az élére vékonyka ragasztócsíkot teszek.
 Erre ráillesztem a bortnit,ami eltakarja az illesztést,meg még szép is :)
 A tetejére masni kerül,ami megint csak takar is,nem csak díszít.
És már készen is van :)

Amúgy kis vidám,de semmi napfény nincs,így egy kicsit fakók lettek a színek a fotón.

8 megjegyzés:

  1. Szuper ez a kis mintácska is nagyon egyszerű és jó! Szerinted ez szív formával is működik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem látszik,hogy a rózsaszínnek három árnyalata van benne :)
      Már mint szív formára rátenni? Biztosan; van nekem is itthon szívformám is,majd kipróbálom...egyszer. Csak annyi ötlet van a fejemben,nem győzöm megcsinálni :)

      Törlés
    2. Látszik bizony sőt a zöldek és a kék árnyalatok is :)

      Törlés
  2. Nálunk még nem is láttam ilyen lencse formát...Köszi hogy megmutattad az elkészítést!!De a hímzés is nagyon jó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Sajnos,ritkán lehet kapni ezt a formát,pedig sokkal jobb vele dolgozni,mint a gömbbel.

      Törlés
  3. Gyönyörű lett! Köszi a leírást is. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :)
    Nem nagy dolog,de hátha valakinek még ismeretlen.

    VálaszTörlés